sobota, 22 marca 2014

Kup kredę i strzelaj letnie fotki- super pomysł na zabawę z dziećmi.

Cześć kochani.

Dawno mnie nie było,bardzo mi Was brakowało, ale niestety tyle się ostatnio działo w moim życiu, że pewne sprawy musiałam na jakiś czas przerwać.Ale już jest wszystko dobrze i mogę wrócić do mojego kochanego blogowania :)
Cały czas w głowie pojawiały się pomysły na posty i mam ich całkiem sporo także się szykujcie :)

Dzisiaj mam dla was propozycje na spędzenie czasu z naszymi dziećmi w sposób bardzo kreatywny i twórczy.Co najważniejsze koszty tej zabawy są minimalne i dodatkowo staniemy się posiadaczami oryginalnych fotografii :)

Cała zabawa polega na rysowaniu kredą...zresztą zobaczcie sami :)


Dodaj napis













Miłej zabawy :)

5 komentarzy:

  1. Kredę już mamy, a zdjecia z pewnością mieć będziemy :-):-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły :-) Na pewno wykorzystam je do sesji z moją córeczką i nie tylko :-) Dziękuję za inspirację :-)

    OdpowiedzUsuń