środa, 27 listopada 2013

Palcowe zaplatanie- znajdź czas na nie!!!

Zafascynowana metodą palcowego zaplatania,dotarłam od wielu ciekawych projektów.

Poduszki, makarony do okna czy drzwi,bransoletki, naszyjniki i wiele innych oryginalnych przedmiotów możemy sobie stworzyć w ciągu kilku chwil.
Mnie osobiście zaplatanie tak relaksuje,że mogłabym to robić cały czas:) 
Patrząc na tv możemy zrobić kilkanaście metrów sznurka w ciągu godziny czy dwóch.

Możemy także wykorzystać tę metodę używając grzebieni dziewiarskich zrobionych w zaciszu domowym,
ale o tym potem :)

W tym poście zebrałam dla mnie i dla Was oczywiście pomysły na wykorzystanie
 gotowej palcowej przędzy :)

finger knitting diy


Każdy jest bardzo oryginalny i do zrobienia przez amatora.

Dla tych którzy nie wiedzą jak zaplatać na palcach zapraszam tutaj, znajdziecie tam wideo i krótki kurs.

Zaczynamy!!



Piękna girlanda -bardzo prosty i czytelny kurs znajdziesz na ciekawym blogu

Girlanda diy zapleciona na palcach.

Świetny pomysł na ozdobienie poduszki-klik

Poduszka diy z napisem love


Ozdobne makarony- ja już je robię :)klik

Jak zrobić makarony do okna.




Biżuteria:

Naszyjnik diy






Na YouTubie znajdziecie także mnóstwo filmików instruktażowych- ja wybrałam jeden moim zdaniem najprostszy.Do zrobienia naszyjnik i bransoletka :)



Podobnym sposobem zawijania sznurka można pracować na krosnach dziewiarskich ( knitting loom).
Niestety ja nie znalazłam ich w polskich sklepach,można kupić w zagranicznych.
Mają różne kształty i wielkości.
Sznurek owijamy i ściągamy za pomocą haczyka-szydełka.



Oczywiście można w domu za darmo stworzyć własne krosna:)
Przedstawiam dwa sposoby,mam nadzieję,że któryś w przyszłości wykorzystam.


Z patyczków do lodów-klik


Jak zrobić krosno dziewiarskie

Z plastikowej miski-klik

Jak zrobić krosno dziewiarskie

Szalik który powstał na plastikowym krośnie-klik

diy kniting skarf

Buziaki i miłego dnia :*











7 komentarzy:

  1. jak dla mnie wszystko prze pomysłowe ja też zabieram się do pracy mam nadzieję, że uda mi się kilka pomysłów zrealizować. Świetny post. pozdrawiam i zapraszam do mnie http://katmar-wposzukiwaniusiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy można zrobić. A obręcze i laleczki dziewiarskie były w niedawnej kolekcji Tchibo. Ja zakupiłam laleczkę i jest super, ale wolę na palcach bo można użyć grubszej nitki, np takiej z pociętych t-shirtów.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) najbardziej podoba mi się ta girlanda. Muszę pooglądać, bo jeszcze nie próbowałam takiego zaplatania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek mnie urzekł, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze o tym nie słyszałam i jestem strasznie zafascynowana. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zaplatanie. Dziękuję Ci za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro szukam wiaderka i robię szalik :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Muszę koniecznie kupić młynek do sznurka :D świetne pomysły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń