środa, 4 września 2013

NOWE OPASKI DLA MALUCHÓW ZE ŚLICZNYMI KWIATAMI.

Cześć moi mili ,co tam u Was słychać??
Ja mam bardzo dużo pracy ostatnio i dużo do nadrobienia.

Zakończył się konkurs i właśnie szykuję nagrody dla zwycięzców :) 
Mam nadzieję,że się spodobają.

Moje dziecko poszło szczęśliwe do przedszkola w poniedziałek,a to przez to ,że miała urodziny 2 września :)

Jak tam Wasze pociechy??

Wszystkie imprezy już za mną ,mogę poświecić się w całości pracy.


Dostałam dwie nominacje do LBA ,za które bardzo dziękuje,jest mi bardzo miło.

Pierwsza od Czarny Kot


Pytania i moje odpowiedzi:

1. Ulubiony zespół muzyczny? 
Nie mam serio;)

2. Co Ci daje pisanie bloga?
Dużo motywacji i satysfakcji.

3. Gdzie chciałbyś mieszkać w przyszłości?
W małym domku przy plaży, gdzieś gdzie jest bardzo ciepło .

4. Jaki kraj chciałbyś zwiedzić?
Indie

5. Kto Cię inspiruje?
Moja Lena

6. Masz jakieś zwierzątko?
Dwa psy i dwa koty.

7. Gdybyś miał do wydania milion złotych na co byś je wydał?
Na dom,podróże i na fajny mały biznes

8. Twoje motto życiowe?
Nie rób drugiemu,co tobie nie miłe.

9. Ulubiona książka?
Boże ja jestem maniakiem książkowym, wszystkie z dziedziny paranormal romans.:0

10. Co chcesz robić za 10 lat?
Żyć.

11. Ulubiony film?
Pamiętnik.

Druga od aga b

1.Ulubiony przedmiot?

:)ymm nie powiem :)

2.Jakiej muzyki słuchasz?

Ostatnio jestem zmuszona do dutsh house:)

3.Ulubiony kolor?

Biały.

4.Czemu piszesz blog?

A czemu nie?

5.Masz rodzeństwo?

Mam

6.Jak masz na imię?
Dagmara Nina Nicola

7.Ulubiony napój?

Kawa

8.Twoja pasja?

Szycie.

9.Ile masz lat?

26

10.Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?

W małym domku przy plaży, gdzieś gdzie jest bardzo ciepło .


11.Jakie znasz języki?

Polski i śląski :)


Poodpowiadane:)


Co dalej??? aha...

...zrobiłam kilka nowych projektów opasek, które bardzo fajnie się sprzedają,szczególnie ta pierwsza:)

Zapraszam do sklepu KLIK


Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym kwiatem

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym kwiatem

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym granatowym kwiatem i satynowym środkiem

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym satynowym kwiatem,idealna na chrzciny czy roczek.

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci .

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym srebrnym
kwiatem

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci.

Retro opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym kwiatem

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z tiulowym kwiatem

Opaska do włosów dla niemowląt.

Niebieska opaska do włosów dla niemowląt i dzieci.

Z dużym bordowym kwiatem z satyny.

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z dużym kwiatem z niebieskiej satyny.

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z piórkami.

Opaska do włosów dla niemowląt i dzieci z piórkami na sesje foto.

Opaska z satynowym kwiatkiem.

Opaski dla dzieci i niemowląt.


Miłego dnia :)


1 komentarz: