środa, 18 września 2013

Szyjnia - pomysły na krawieckie cuda i drobiazgi.

Hej kochani.
Już trochę lepiej na dworze, nowy dzień, nowe pomysły i energia.
Wpadłam na pomysł,żeby wszystkie moje inspiracje związane z szyciem ,ale takim na amatorskim poziomie zbierać w jednym poście.
Jak znacie fajne miejsca z inspiracjami dla ludzi dopiero uczących się szyć to wklejajcie linki w komentarzach:)

Ja dodam jeszcze tutaj moje szyciowe posty:)



1.Czapki, szaliki,kominy- wszystkie zimowe akcesoria klik

2.Bardzo fajny post o szyciu torebek- 20 inspiracji (cięgle dodaje nowe :)) klik

Zapraszam :*

Poduszkowe pomysły :
































2 komentarze:

  1. Uwielbiam te cuda, które się u Ciebie pojawiają. Za każdym razem ostro twierdzę, że coś uszyję. Niestety zawsze brakuje mi czasu... a te rzeczy są takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuda!!!! tego mi trzeba było. BARDZO Ci dziękuję za inspiracje,a przede wszystkim za życzliwość w ich publikowaniu.

      Usuń